maanantai 26. elokuuta 2013

Kun hymyilyttää ;)

Olin viikonloppuna baarissa, sinkkuranneke ranteessa ;). Sitä en sitten tiedä oliko sillä rannekkeella sen suurempaa vaikutusta, mutta mistä ihmeestä on kyse, kun muutama mies oli kiinnostunut (enemmän humalassa kuin minä...), kuitenkaan itse en kiinnostunut näistä "herrasmiehistä".
Kuitenkin...lauantaina pitäessäni erästä miestä silmäpelin kanssa "otteessani", olin vähällä luovuttaa koko haasteen ja mennä tuon miehen luokse ja esittäytyä. Tämä mies rohkaistui, ja tuli esittäytymään, vaikka olin seurassa jossa oli minusta kiinnostunut mies. Kieltämättä oli hieman hämmentävää ja hymyilytti kun kaksi miestä vierekkäin(!) koittaa saada huomioni pelkällä katseellaan. Mies josta en ollut kiinnostunut teki erikoisen vedon: hän omalla vartalollaan torjui tämän toisen miehen, jolloin toinen mies lähti. Teki mieli huutaa suoraa huutoa: Nooooouuuu... Koska en voi tehdä aloitetta miesten kanssa, en vain voinut lähteä miehen perään. Hymyilytti vielä enemmän kun mies käänsi katseensa useasti kiertäessään baaritiskin toiselle puolelle. En kuunnellut mitään mitä tämä eräs mies koetti minulle siinä vieressä puhua, sillä seurasin tätä toista tapausta ;). Onnekseni näin tämän mielenkiintoisen tapauksen useasti tuon illan aikana, ja pääsin juttelemaan muutamia kertoja. Siltikin jäin ilman numeroa. Tiedän miehestä varsin vähän, ja vain etunimen. Ehkä tapaan tämän herrasmiehen uudestaan, ehkä en. Oli kuitekin mahdottoman hauska ilta ja varsinkin kun sai pitää vähän silmäpeliä miesten kanssa. ;)
Baarista lähdin kiltisti kohti omaa kotia ja yksin. Oma sänky kutsui houkuttelevana ja vain minua. :)

En voi olla hymyilemättä, sillä minulla vain on hyvä olo. Pukeeko sinkkuus minua?

Terveisin: "Sinkkuna Kotkassa" ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti